Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы "Щучинск қаласы,  жоғары педагогикалық  колледжі" ШЖҚ МКК
ГКП на ПХВ "Высший педагогический колледж, город Щучинск" при  управлении образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Өзін-өзі тану онкүндігі аясында мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістеме орталығының оқытушылары үшін ашық интеграцияланған сабақтар өткізу

18.02.2020

2020 жылдың 3-ші және 12-ші ақпан аралығында мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелердің Орталық педагогикалық орталығының оқытушылары өзін-өзі тану онкүндігіне белсенді қатысты. Барлық оқытушылар өз пәндері бойынша өзін-өзі танумен біріктірілген ашық сабақтар өткізді:
1. Мустафина З. - «Балаларда дыбыстық айтылым күйін зерттеу» тақырыбындағы «Сөйлеу терапиясының негіздері» тақырыбындағы сабақ.
2. Кілем К. В. - «Педагогика» пәнінен «Отбасындағы балаларды дұрыс тәрбиелеу шарттары» тақырыбындағы сабақ.
3. Линникова Л. Н. - «Көлемді ойыншықтар жасау технологиясы» тақырыбындағы «Технология және оқыту әдістері» тақырыбындағы сабақ.
4. Мустафина Зура К. - «Психология» пәнінен «Мінез» тақырыбындағы сабақ
5. Garbuz E. S. - «Педагогикалық этика негіздері» пәнінен «Мұғалімнің адамгершілік санасының құрылымы» тақырыбындағы сабақ.
«Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының пәндерге интеграциясы - бұл ең алдымен оқу процесін жандандыру, оның моральдық-рухани мәнін анықтау, бұл тұтас білім, мәңгілік жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде барлық нысандарды синтездеу және әртүрлілікке деген көзқарас.
Сабақ барысында мұғалімдер өзін-өзі танудың пәнмен сыртқы және ішкі ықпалдастығын қолданды. Сыныптағы мұғалімдер жағымды көзқарас, әңгімелер мен астарлы әңгімелер, шығармашылық жұмыс, терең моральдық және рухани мағынаға ие ойындар сияқты әдістемелік әдістерді қолданады. Сабақ барысында әр түрлі жұмыс түрлерін қолдану оқушылардың зейінін жоғары деңгейде ұстайды, бұл бізге оқытудың тиімділігі туралы айтуға мүмкіндік береді.
Сонымен, «Сөйлеу терапиясының негіздері» тақырыбындағы сабақта мұғалім «Әр адам мені бір нәрседен асып түседі, және мен одан үйренетін нәрсе бар» (Р. Эмерсон) пікірталас үшін сұрақтар қойды: - Не? айналаңыздағы адамдардан сабақ ала аласыз ба? «Олар бізден нені үйренеді деп ойлайсыз?» Сабақтағы барлық жұмыс топ мүшелерінің әрқайсысының рөлінің маңыздылығын түсініп, өзара құрмет негізінде құрылды. Сабақтың көрінісі ретінде мұғалім А. Құнанбаевтың «Түзету сөздерін», «Он тоғызыншы сөзді» қолданды, содан кейін пікірталас болды. Ұлы ойшылдың 175 жылдығын тойлау жылы «Сөздерді» қолданудың маңыздылығын атап өткім келеді.

                          
 

«Мінез» тақырыбындағы психология сабағында мұғалім сабақтың тақырыбына қатысты жағымды тұжырым қолданды: «Әр адамда үш таңба бар: ол өзіне берілген, өзі өзіне ұнаған, сайып келгенде, ол шынымен де» (В Гюго), сұрақтарға кейінгі талдауымен - Сіз бұл тұжырымды қалай түсінесіз? «Сіз өзіңіздің мінезіңізді өзгертуге тырысып көрдіңіз бе?» Мұғалім А. Құнанбаевтың «Түзету сөздерін» де қолданды. Міне, Абай жазған (3 сөз) - «әлемнің данышпандары ұзақ уақыт байқады», жалқау адам, әдетте, қорқақ және әлсіз ерік-жігер, әлсіз-еркектік - қорқақ және мақтаншақ; мақтаншақ - қорқақ, ақымақ және надан; ақымақ надан және абырой туралы түсінік жоқ, ал арамдық жалқау адамнан алынады, ашуланбайтын, оқшауланбаған, басқаларға жақсылық тілемейді. «Содан кейін талдау жүргізілді -» Сіз бұл сызықтарды қалай түсінесіз? «. Сабақ барысында мұғалім» Көбелек сабағы «бейнесін көретін. «, Рудьяр Киплингтің өсиеттерін тыңдап, шығармашылық белсенділік:» Сіз өзіңіздің алтын балықты ұстағаныңызды елестетіп көріңіз ... «.
          

Педагогикалық сабақ сонымен қатар сабақтың тақырыбына сәйкес жағымды тұжырыммен басталып, «Үйде бақытты адам» (Л. Н. Толстой) пікірталасымен басталды. Талқылауға арналған сұрақтар: «- Сіз бұл тұжырымды қалай түсінесіз?». Сабақтың тақырыбы Себастьян Брандттың «Бала өз үйінде не көретінін біледі ...» деген сөзімен анықталды. Сондай-ақ, өзін-өзі танудың пәнмен бірігуі отбасындағы ата-ана туралы мақал-мәтелдердің көмегімен байқалды. Сабақты қорытындылау кезінде мұғалім мұғалімнің сыйлық техникасын - «Тостаған» әңгімесін қолданды, оны талдау барысында оқушылар сабақтың тақырыбын анықтауда қолданылған тұжырым дұрыс екен деген қорытындыға келді. Сабақ соңында Себастьян Брандттың «Бала өз үйінде не көретінін біледі ...» өлеңдеріне бейнефильм қолданылды.
        

«Технология және оқыту әдістемесі» пәні бойынша сабақ барысында мұғалім халық даналығын - «Болады және жұмыс істейді, керемет өсінді береді» мақал-мәтелін, содан кейін талдау - «Сіз бұл мақалдың мағынасын қалай түсінесіз?» Сабақ барысында студенттер барлық жұмысты нақыл сөздермен салыстырып, оған салынған сөздердің мағынасын түсінді.
  
Сабақтың тақырыбы «Педагогикалық этика негіздері» пәніндегі «Мұғалімнің адамгершілік санасының құрылымы» жеке тұлғаның адамгершілік құндылықтарын ашуға ықпал етті. Сабақ барысында мұғалім цитата қолданды «» Егер мұғалім баланы жақсы көре алмаса, ол тәрбиелеу қабілетінен айрылады «Ю.П. Азаров сабақ барысында мәлімдемені талдай отырып, психологиялық көзқараспен» Бірлікке үйрету «10-ға дейін», сабақ соңында.

Просмотров: 554


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст