Ақмола облысы білім басқармасының жанындағы "Щучинск қаласы,  жоғары педагогикалық  колледжі" ШЖҚ МКК
ГКП на ПХВ "Высший педагогический колледж, город Щучинск" при  управлении образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Интеграция - білім беру сапасын арттырудың тәсілі

17.02.2020

NDO өзін-өзі тану бағдарламасын түрлі циклдер пәндеріне кіріктіру үшін мұғалімдер шығармашылықпен келді. Бұл білімнің «жандануына», рухани құндылықтарға және әртүрліліктің бірлігі туралы көзқарастарға негізделген барлық заттардың синтезіне әкелетін интеграция. Әр мұғалім білім беру мәселелерін шешуге, негізгі пәндер материалындағы моральдық мәселелерді талдауда шомылуды қолдануға ұмтылды.
Бурумбаев А.М. Ұлыбритания астанасы - Лондон бойынша интеграцияланған сабақ өткізді. Сабақ «Жүректен жүрекке» ойыны түріндегі жағымды қарым-қатынастан басталды. Сабақ түрлі интерактивті тапсырмаларға толы болды. Студенттер кластерлер мен ақыл-ой карталарын жасады, топта өз жобаларын ұсынды, карточкалармен жұмыс жасады.
Малышева А.П. «Хор тәжірибесі» тақырыбында, тақырып: «Ансамбль және тәртіп. Бірлікте өмір сүретін дыбыстар »музыкалық ансамбльдің үйлесімі, партиялар мен орындаушылар арасындағы үйлесімділік пен үйлесімділік, айналадағы өмірдегі адамдар арасындағы үйлесімділік сияқты параллельді суреттеді. Тугусаева Е.В. Музыкалық шығармадағы динамиканың орындаушының ішкі күйімен байланысын, оның «Дирижерлық» тақырыбындағы сезімдері мен сезімдерін көрсетті. Музыкалық үйлесімділік пен адамның табиғатпен, оның айналасындағы әлеммен үйлесімділігі «Басты музыкалық құрал» тақырыбында Зинченко Е.Е. нақты түрде көрсетілген.
Тігін технологиясы бойынша сабақта «Машина тігісі және тігісі», оқытушы Алгазина Н.В., студенттер әділеттілік қасиеттерін анықтады: кәсіби шеберлік, жауапкершілік, өзара көмек және өзін-өзі бақылау.
Орыс әдебиетінен сабақ берген мұғалім А.К. Мұстафина, «Андрей Болконский мен Пьер Безуховтың моральдық ізденістері» тақырыбында студенттер құндылықтарды қайта бағалау, шындықты іздеу, өзін-өзі жетілдіру және басты кейіпкерлердің өзіндік «мен» меңгеру жолдарын қадағалай алды. Нәтижесінде студенттер роман кейіпкерлері шындықты дәл өздері жүргізіп жатқан ішкі жұмыстардың нәтижесінде дәл тапты деген қорытындыға келді.

Просмотров: 485


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст